آتش‌سوزی در آبیدر سنندج مهار شد

آتش‌سوزی در آبیدر سنندج مهار شد

ووکس/کردستان رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش‌سوزی پشت کوه آبیدر سنندج با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و فعالین محیط زیستی مهار شد.

آزاد طهماسبی امروز جمعه (۹ شهریورماه) به رسانه های جمعی استان خبر داد که هر ساله با شروع فصل گرما و خشکی هوا شاهد آتش‌سوزی در جنگل و مراتع هستیم و وقوع آتش‌سوزی در فصل گرم سال یکی از مهم‌ترین معضلات حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی استان است.

وی افزود: شب گذشته خبری مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در پشت آبیدر اعلام شد که نیروهای آتش نشانی بلافاصله اعزام شده و آتش مهار شد.

طهماسبی با بیان این‌که متاسفانه صبح امروز آتش در کوه آبیدر در انتهای حسن آباد به سمت باغات مربزان و در نزدیک پناهگاه مجدد جان گرفت، گفت: به محض اطلاع رسانی بلافاصله چندین اکیپ از ماشین‌آلات آتش‌نشانی با تجهیزات لازم از ۳ ایستگاه‌ مختلف آتش‌نشانی از سطح شهر به محل حریق اعزام شده و کار اطفاء حریق را انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش چندین ساعته با بهره گیری از نیروهای توانمند و تجهیزات مناسب، این آتش که شدت بالایی داشت به صورت کامل در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز مهار شد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، علاوه بر آتش‌نشانان، نیروهای منابع طبیعی و هلال احمر و جمعی از شهروندان در راستای اطفاء حریق تلاش کردند که از دلسوزی و تلاش تک تک این عزیزان قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: میزان خسارت آتش‌سوزی در حال بررسی است و اطلاع رسانی های لازم در این راستا انجام خواهد گرفت.

پایان خبر ووکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش‌سوزی در آبیدر سنندج مهار شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش‌سوزی در آبیدر سنندج مهار شد"، کلیک کنید.