آسفالت یا لکه‌گیری ۲۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال جاری

آسفالت یا لکه‌گیری ۲۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال جاری

به گزارش خبرگزاری ووکس از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در پنج ماهه نخست سالجاری ۲۶۱ کیلومتر در محورهای مواصلاتی استان عملیات لکه گیری و روکش آسفالت باارزش ریالی ۴۳۰۰ میلیارد ریال انجام شده که از این میزان ۶۱.۲ کیلومتر راه اصلی ، ۱۱۷.۸ کیلومتر راه فرعی و ۸۲.۳ کیلومتر راه روستایی است.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه آذربایجان‌غربی جز استان‌های دارای مرز اربعین است، ۵۶کیلومتر از لکه گیری و روکش آسفالت اجرا شده با ارزش ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال در محورهای منتهی به گذرگاه تمرچین(پروژه اربعین) بوده است.

دست نشان اظهار کرد: همچنین پیش بینی می شود تاپایان فصل کاری امسال ۲۰ کیلومتر دیگر از محور های منتهی به گذرگاه تمرچین لکه گیری و روکش آسفالت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: باتوجه به اعتبارات و مجوز های اخذ شده از سازمان متبوعه فرایند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در قالب ۳۰ فقره قرارداد به مبلغ ۴۴۸۰ میلیارد ریال در حال انجام بوده که ازاین میزان ۸ فقره برآورد اولیه به طول ۷۱ کیلومتر به ارزش ریالی ۱۸۹۰ میلیارد ریال مختص محورهای اربعین استان است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسفالت یا لکه‌گیری ۲۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال جاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسفالت یا لکه‌گیری ۲۶۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی در سال جاری"، کلیک کنید.