آلمان ماموریت خصوصی فضایی اجرا می کند

آلمان ماموریت خصوصی فضایی اجرا می کند

شرکت فضایی پولاریس که در آلمان مستقر است تصمیم دارد اواسط سال 2024 یک ماموریت خصوصی فضایی را عملیاتی کند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ووکس به نقل از اسپیس نیوز، شرکت فضایی پولاریس که در آلمان مستقر است تصمیم دارد اواسط سال 2024 یک ماموریت خصوصی فضایی را عملیاتی کند.

این ماموریت شامل نخستین راهپیمایی فضایی از فضاپیمای کرو دراگون است که مجددا با تاخیر دیگری مواجه شده و این بار حداقل تا اواسط سال جاری میلادی به طول می انجامد.

برنامه پولاریس، مجموعه ای از ماموریت های خصوصی فضانوردی با حمایت جرد ایزاکمن است که اخیرا اعلام شد، باوجود برنامه ریزی های صورت گرفته امکان اجرای آن زودتر از تابستان وجود ندارد؛ این برنامه قرار بود در ماه آوریل عملیاتی شود.

در رسانه های اجتماعی منتشر شد: زمان اضافی برای فراهم کردن زمان لازم به منظور توسعه فناوری های مورد نیاز و کسب اطمینان از عملکرد آنها برای اهداف ماموریت و پرتاب و بازگشت ایمن کرو دراگون و خدمه است.

در کنار اهداف مشخص شده یک راهپیمایی فضایی نیز قرار است صورت بگیرد که نخسایت مورد از فضاپیمای کرو دراگون است. این امر هم مستلزم ایجاد لباس فضایی فعالیت خارج از وسیله نقلیه (EVA) است که می تواند در خارج از فضاپیما استفاده شود و هم به تغییراتی در کرو دراگون که فاقد قفل هوا است، نیاز دارد تا اجازه دهد کابین آن قبل از راهپیمایی فضایی کم شود و سپس پس از راهپیمایی فضایی تحت فشار قرار گیرد. 

شرکت فضایی اسپیس ایکس و  شرکت پولاریس تصاویری از این لباس ها منتشر نکرده اند، اگرچه آیزاکمن آنها را سنگین تر و حجیم تر از لباس های فعلی دراگون توصیف کرد. هر چهار عضو خدمه پرواز آینده این لباس ها را می پوشند، حتی آنهایی که در داخل فضاپیما باقی می مانند. 

علاوه بر پیاده روی فضایی، این ماموریت ارتباطات بین ماهواره ای را با استفاده از پیوند های نوری بین فضاپیمای دراگون و ماهواره های استارلینک آزمایش می کند. این ماموریت ک پنج روز به طول می انجامد، همچنین تحقیقات بهداشتی، از جمله مطالعات محیط پرتو در ارتفاعات 1400 کیلومتری را انجام می دهد که بالاتر از هر ماموریت خدمه ای از زمان ماموریت آپولو 17 به ماه در سال 1972 است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آلمان ماموریت خصوصی فضایی اجرا می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آلمان ماموریت خصوصی فضایی اجرا می کند"، کلیک کنید.