از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»

به گزارش خبرگزاری ووکس، بسته خبری بیست و دوم خرداد ماه 1403 به مهم ترین رویدادهای علمی و فناورانه کشور در این روز خواهد پرداخت:

  • افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران
  • دانش آموزان صاحب استارتاپ می شوند
  • تاکید مخبر بر توسعه صنعت فضایی
  • رونمایی دو کتاب در حوزه «روایت پیشرفت دانش بنیان ها با مشارکت مردم»
  • تولد «مجموعه های نوآور مردم نهاد» همزمان با دومین رویداد ملی آبادیران
  • دبیرخانه حوزه «دانش بنیان مردم نهاد» فعال شد
  • نخستین پکیج تصفیه و شیرین سازی آب در کشور بهره برداری شد
  • برنامه ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران

افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران سه شنبه 22 خرداد ماه 1403 در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»
عکاس: اصغر خمسه

دانش آموزان صاحب استارتاپ می شوند

علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در دومین نمایشگاه آبادیران، گفت: ما با توافقی که با معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد کردیم، طرحی ارایه شد که طی آن استارتاپ های دانش آموزی ایجاد می شود و از این طریق دانش آموزان از ابتدا بر اساس علایق و استعدادهای خود در استارتاپ ها مشغول به فعالیت می شوند. در این راستا اولین شتابدهنده در استان های سیستان و بلوچستان، تهران و اصفهان را ایجاد کردیم تا دانش آموزان علاقه مند در این حوزه را مورد حمایت قرار دهند.

تاکید مخبر بر توسعه صنعت فضایی/گزارش وزیر ارتباطات در صنعت فضایی

سرپرست ریاست جمهوری صنعت فضایی و فناوری های نوین را از جمله پیشران های اقتصادی و مولفه های قدرت و اقتدار کشور دانست و با بیان اینکه بومی سازی و بهره گیری از ظرفیت جوانان و نخبگان از مزیت های این بخش است، شتاب بخشی به توسعه صنعت فضایی به منظور استفاده حداکثری و کاربردی از مواهب این صنعت برای شتاب دادن به پیشرفت و بهبود زندگی مردم را ضروری دانست.

از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»

دو کتاب در حوزه «روایت پیشرفت دانش بنیان ها با مشارکت مردم» رونمایی شد

در راستای ترویج فرهنگ مشارکت مردمی در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه کشور و معرفی الگوهای موفق در این زمینه، همزمان با نخستین روز از دومین نمایشگاه آبادیران از دو کتاب با هدف روایت پیشرفت دانش بنیان ها با مشارکت مردم رونمایی شد.

تولد «مجموعه های نوآور مردم نهاد» همزمان با دومین رویداد ملی آبادیران

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برنامه ریزی این معاونت برای اضافه کردن هویتی جدید در حوزه دانش بنیان ها تحت عنوان «مجموعه های نوآور مردم نهاد» خبر داد.

از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»

دبیرخانه حوزه «دانش بنیان مردم نهاد» از امروز فعال شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از فعال شدن دبیرخانه جدید حوزه دانش بنیان مردم نهاد از امروز (سه شنبه 22 خرداد) برای ارایه گواهی دانش بنیانی به فعالان این حوزه خبر داد.

نخستین پکیج تصفیه و شیرین سازی آب در کشور بهره برداری شد

پکیج تصفیه و شیرین سازی آب برای نخستین بار در کشور با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به بهره برداری رسید. این فناوری عظیم که پیش از این در انحصار تنها پنج کشور دنیا بوده است؛ توسط فناوران دانشگاه صنعتی شریف و شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج فارس راهبری شده است.

برنامه ریزی برای برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مدیرهمکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تجهیز و برنامه ریزی واحدهای این دانشگاه برای برگزاری آزمون آیلتس خبر داد.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از «برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه صنعتی امیرکبیر» تا «افتتاحیه دومین نمایشگاه ملی آبادیران»"، کلیک کنید.