برنامه های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می شود – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

برنامه های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می شود - خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ووکس، عبدالرضا عالی پور یکشنبه شب در نشست کمیته فرهنگی تسهیلات سفر بخش دلوار ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و فصل بهار قرآن بیان کرد: به حرمت و میمنت ماه مبارک رمضان، مراسم ویژه و متنوعی از قبیل نماز جماعت، ترتیل خوانی قرآن، اجرای سرود و مسابقه و.. در ساحل شهر دلوار با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و با همکاری دستگاه های متولی و موسسه های قرآنی برگزار خواهد شد.

بخشدار دلوار افزود: کرسی تلاوت قرآن توسط موسسه های قرآنی و با دعوت از قاریان مطرح استان و کشور در ساحل شهر دلوار و در محل تپه رشادت برگزار خواهد شد.

وی حفظ شیونات اسلامی را یک امر واجب دانست و گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان انتظار داریم که مسافران و مهمانان در بخش دلوار رعایت حرمت این ماه بزرگ را بکنند و در خصوص امر عفاف و حجاب نیز دستگاه های ذی ربط تذکرات لازم را داده و در صورت مشاهده با هنجارشکنان نیز برخورد خواهد شد.

بخشدار دلوار در ادامه افزود: مدیران مجتمع های تجاری و فروشندگان این مجتمع ها و غیره نیز ملزم به رعایت شیونات اسلامی هستند که در صورت عدم توجه، نسبت به پلمپ مغازه هایی که به قوانین اماکن عمل کنند اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: پخش موسیقی های غیر متعارف در اماکن عمومی و فضاهای باز خصوصاً مغازه ها و دکه های کنار سواحل دلوار ممنوع بوده و همه کسبه ملزم به رعایت آن هستند.

عالی پور در پایان یکی از ظرفیت های مهم بخش دلوار را گردشگری دریایی معرفی کرد و گفت: فعالیت گشت های دریایی با قایق های تفریحی تا ساعت 19 و لنج های گردشگری تا 12 شب با رعایت قوانین و مقررات و شیونات اسلامی انجام پذیر خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می شود – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه های ویژه نوروز و ماه رمضان در دلوار برگزار می شود – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.