تکمیل پالایشگاه ‌خوزستان‌ اولویت دولت چهاردهم باشد

تکمیل پالایشگاه ‌خوزستان‌ اولویت دولت چهاردهم باشد

ووکس/خوزستان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به بومی‌گزینی در استخدام‌ها گفت: پروژه مهم و ضروری پالایشگاه خوزستان در دولت گذشته بدون پیشرفت باقی ماند و انتظار داریم دولت چهاردهم به پالایشگاه خوزستان به عنوان یک اولویت نگاه کند.

سید محمد مولوی در گفت و گو با ووکس با اشاره به در پیش بودن استقرار دولت چهاردهم، اظهار کرد: معرفی وزرا به مجلس باید کارشناسی شده باشد و بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از پتانسیل‌های استانی می‌تواند به پیشبرد اهداف ملی کمک کند، ادامه داد: آبادان به عنوان قطب انرژی و تجارت باید بیش از پیش مورد توجه ارکان مختلف دولت جدید قرار گیرد.

مولوی تکمیل پروژه‌های مهم استانی و شهرستانی را ضروری دانست و ادامه داد: پروژه مهم و ضروری پالایشگاه خوزستان در دولت گذشته بدون پیشرفت باقی ماند و انتظار داریم دولت چهاردهم به پالایشگاه خوزستان به عنوان یک اولویت نگاه کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حل معضل بیکاری جوانان در آبادان را از دولت چهاردهم مطالبه خواهیم کرد و دولت باید در این راستا بومی‌گزینی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

پایان خبر ووکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل پالایشگاه ‌خوزستان‌ اولویت دولت چهاردهم باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل پالایشگاه ‌خوزستان‌ اولویت دولت چهاردهم باشد"، کلیک کنید.