جای حل مشکلات در آموزش و پرورش آنها را حمل می‌کنیم – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

جای حل مشکلات در آموزش و پرورش آنها را حمل می‌کنیم - خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ووکس، سید جواد حسینی شامگاه چهارشنبه در همایش فرهنگیان ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در گیلان اظهار کرد: گزاره مشترکی در دنیا وجود دارد که معتقد است اگر در جامعه‌ای آموزش و پرورش استاندارد و فعالی وجود نداشته باشد توسعه اتفاق نمی‌افتد.

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه عملکرد آموزش و پرورش در لایه‌های مختلف رضایت بخش نیست، گفت: از وزیر گرفته، تا مدیران میانی، معلمان، فرهنگیان و دانش آموزان از وضعیت آموزش و پرورش راضی نیستند.

حسینی با بیان اینکه حال آموزش و پرورش خوب نیست، اضافه کرد: باید دنبال چرایی شرایط نامطلوب و نا به سامان آموزش و پرورش باشیم.

وی با اشاره به چالش‌های آموزش و پرورش در بخش‌های مختلف افزود: علل و عوامل ضعف در ِآموزش و پرورش باید مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

سرپرست سابق وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم برقراری تعادل بین مشکلات و نیازهای نامحدود و منابع و امکانات محدود بیان کرد: باید دولتی روی کار بیاید ّکه بتواند این خلاء ها را پر کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه توسعه آموزش و پرورش در گرو سلامت است، گفت: حوزه سلامت به همراه آموزش و پرورش از مهم‌ترین و اولویتمند ترین حوزه‌ها به شمار می‌رود.

حسینی بابیان اینکه مشکلات بخش‌ها آموزش پرورش سال‌ها در حال حمل است، اضافه کرد: جای حل مشکلات در بخش آموزش و پرورش، آنها را حمل می‌کنیم.

به گفته وی نهال، کارگزار و واحد توسعه آموزش و پرورش، مدرسه و کلاس درس است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جای حل مشکلات در آموزش و پرورش آنها را حمل می‌کنیم – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جای حل مشکلات در آموزش و پرورش آنها را حمل می‌کنیم – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.