خانواده در نهادینه کردن فرهنگ حجاب بسیار موثر است – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

خانواده در نهادینه کردن فرهنگ حجاب بسیار موثر است - خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار ووکس، اظهار کرد: اگر خانواده از همان ابتدای تربیت فرزند خود به او القا کند که حجاب چقدر می‌تواند تأثیر گذار باشد مطمئناً فرد بعد از وارد شدن به جامعه خودش بهترین و کامل‌ترین پوشش را انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: حفظ و صیانت از حجاب و عفت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که جامعه امروز بدان نیازمند است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین شهر با اشاره به ۲۱ تیر ماه سالروز قیام خونین مردم ایران علیه کشف حجاب در واقعه مسجد گوهرشاد، افزود: به همین دلیل شورای فرهنگ عمومی کشور ۲۱ تیرماه را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است.

جعفری با بیان اینکه چادر بانوان را باید به عنوان تبرک بر چشم کشید که ارثیه بی بی زینب (س) است، تصریح کرد: در دفاع مقدس دشمن نتوانست فتح الفتوحی داشته باشد چرا که در جبهه نرم ورود کرده و در این تهاجم می‌خواهد چهره فرهنگ انقلاب را عوض کند.

وی افزود: مراقب باشیم دشمن فرهنگ ما را ندزدد، سبک زندگی ما را دچار اغتشاش آشوب و به هم ریختگی نکنند، که برای ماندن این چادر خون‌ها داده شده است.

جعفری با بیان اینکه سبک زندگی غربی رنگ و بویی از حیا و عفت زنانه و مردانه ندارد، گفت: وقتی در جامعه عفت و حیا وجود نداشته باشد بدون شک شاهد گسترش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری در حوزه‌های مختلف خانوادگی، فردی و اجتماعی همچون کاهش میل به ازدواج، افزایش آمار طلاق و افزایش بی‌بند و باری در جامعه و دیگر آسیب‌ها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دشمن خوب می‌داند که کجا را نشانه بگیرد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از بخش‌های مختلف ورود کرد راه به جایی نبرد و در نهایت فرهنگ این انقلاب را نشانه گرفته است و ما باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانواده در نهادینه کردن فرهنگ حجاب بسیار موثر است – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانواده در نهادینه کردن فرهنگ حجاب بسیار موثر است – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.