خبر بد برای طرفداران سامسونگ/ منتظر گران شدن این محصول باشید!

به گزارش خبرگزاری ووکس، فاصله ی زیادی تا رویداد آنپکد سامسونگ نداریم؛ رویدادی که محفل رونمایی از ساعت های هوشمند جدید و احتمالاً گلکسی رینگ خواهد بود. در آستانه ی رونمایی، 91Mobiles مشخصات و قیمت ساعت های هوشمند جدید سامسونگ را فاش کرده است.

ظاهراً قیمت گلکسی واچ 7 در نسخه ی 40 میلی متری بین 299 تا 310 دلار خواهد بود. قیمت گلکسی واچ 6 در نسخه ی 40 میلی متری هنگام عرضه 299 دلار بود.

قیمت گلکسی واچ اولترا احتمالاً بین 699 تا 710 دلار خواهد بود که آن را به گران ترین ساعت هوشمند سامسونگ تبدیل می کند. گفته می شود واچ اولترا از تیتانیوم گرید 4 در ساختار بدنه اش بهره می برد و به لطف گواهی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

خبر بد برای طرفداران سامسونگ/ منتظر گران شدن این محصول باشید!

گفته می شود گلکسی واچ 7 در سه رنگ خاکستری، سفید و سبز روانه ی بازار خواهد شد. گلکسی واچ اولترا احتمالاً در رنگ خاکستری تیتانیوم و با پنج رنگ مختلف برای بند سیلیکونی عرضه می شود.

سامسونگ اخیراً از گلکسی واچ FE رونمایی کرد که تنها در مدل 40 میلی متری در دسترس قرار می گیرد و از نمایشگر 1٫9 اینچی اولد و پردازنده ی اگزینوس W920 در کنار 1٫5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره می برد. قیمت ساعت هوشمند مذکور 199 دلار برای مدل بلوتوثی و 250 دلار برای مدل LTE است.

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبر بد برای طرفداران سامسونگ/ منتظر گران شدن این محصول باشید!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبر بد برای طرفداران سامسونگ/ منتظر گران شدن این محصول باشید!"، کلیک کنید.