درمان قطعی زگیل تناسلی با قارچ گانودرما

امروزه با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی، پروسه درمان برخی بیماری ها همچنان با چالش مواجه است و گاهی طب مدرن از درمان عاجز می شود. در این موارد است که بیماران مستاصل، دست به دامن طب سنتی و داروهای طبیعی می شوند. یکی از بیماری هایی که با علم امروز قابل کنترل و درمان قطعی نیست، زگیل تناسلی است. با وجود مقادیر زیادی آنتی اکسیدان در قهوه درمانی گانودرما باعث تقویت سیستم ایمنی می شود و به این دستگاه کمک می کند تا با ویروس ها و باکتری ها بجنگد

درمان قطعی زگیل تناسلی با قارچ گانودرما

زگیل تناسلی چیست؟

ویروس پاپیلومای انسانی (Human Papilloma virus) یا به اختصار HPV یکی از شایع ترین و خطرناک ترین ویروس های روز دنیاست. سالانه هزاران هزار نفر به این ویروس به شدت واگیردار دچار می شوند و از عواقب ابتلا به این بیماری رنج می برند.

این ویروس معمولا فقط ناحیه تناسلی و مقعد را درگیر می کند. به این ترتیب که زایده هایی در این نواحی ایجاد می شود که با خارش شدید و تغییر شکل پوست و التهاب جلدی این نواحی همراه است. این عارضه ها تا حدودی قابل کنترل و تحمل هستند اما عوارض ناشی از این ویروس به اینها ختم نمی شود. این ویروس می تواند به جهش ژنی در سلول ها منجر شود و یکی از دردناکترین انواع سرطان یعنی سرطان دهانه رحم در خانم ها را ایجاد کند.

امروزه بیش از 100 گونه مختلف از این ویروس شناسایی شده است که انواع 6، 11، 16 و 18 از شایعترین ها هستند و نوع 16 و 18 آن می توانند منجر به سرطان شوند.

روش های انتقال ویروس HPV

روش اصلی انتقال این ویروس از طریق تماس پوستی ناحیه ی آلوده با آلت تناسلی طرف مقابل است. به همین دلیل با اولین رابطه جنسی به احتمال بسیار بالا به طرف مقابل سرایت می کند. حتی استفاده از وسایلی مانند کاندوم هم نمی تواند عامل پیش گیرنده برای انتقال این ویروس باشد زیرا پوست کامل پوشش داده نمی شود.

خواص قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی چیست؟

قهوه سوپریم دکتر بیز حاوی خواص مهم و متعددی برای بیماری رایجی به اسم زگیل تناسلی می باشد. در واقع آنچه سبب شده این محصول دارای خاصیت دارویی بسیار زیاد باشد وجود قارچ گانودرما در ترکیب آن است. بنا به آزمایشات انجام گرفته شده ترکیباتی که در ساختار گانودرما وجود دارد با بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن جلوی رشد و تکثیر ویروس های بیماریزا را می گیرید و آنها را از بین می برد. عامل به وجود آورنده زگیل تناسلی نوعی ویروس است که آنتی اکسیدان این محصول از قهوه آن را از بین می برد. خاصیت دارویی و طعم دلنشین پودر قهوه فوری 3در1 دکتر بیز  سبب شده یکی از پرفروش ترین محصولات دارویی دکتر بیز باشد که همیشه میزان تقاضا در بازار خرید آن بالا است.

این نوشیدنی گرم و خوش طعم علاوه بر درمان زگیل دارای فواید دارویی بیشمار دیگری هم می باشد و به طور کلی اهمیت دارویی آن بالا است. محصولات بیز نظیر قهوه فوری سوپریم برای درمان زگیل از نوع اصل و داروی سیب سلامت غذا و دارو هستند به همین خاطر اعتبار مصرف آنها بالا است و بیشتر از جهت دارویی بودن مورد توجه قرار گرفته اند. در حال حاضر تنها برخی از خواص مربوط به قهوه گانودرما برای زگیل شناخته شده است این در حالی است که این پک درمان زگیل تناسلی طبیعی حاوی فواید و خواص ناشناخته بسیار زیاد دیگری هم می باشد که ما از آنها بی اطلاع هستیم.

طریقه مصرف قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی

اگر قهوه سوپریم را برای درمان زگیل تناسلی انتخاب می کنید باید با طریقه مصرف آن هم آشنا شوید. میزان و زمان مصرف قهوه در روند درمان خیلی موثر است. گفته شده بهترین زمان برای مصرف این قهوه صبح و عصر می باشد. اگر سعی کنید این محصول را در ناشتا استفاده کنید میزان تاثیرگذاری آن به مراتب بیشتر خواهد بود. همچنین خوب است بدانید که حدود یک ساعت قبل و بعد از مصرف قهوه سعی کنید از مواد خوراکی دیگر استفاده نکنید تا در این صورت تاثیرگذاری آن بیشتر باشد. دوره درمان قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی با توجه به شدتی که دارد می تواند بین 3 تا 8 ماه باشد که در طول این دوران باید قهوه را به طور پیوسته و بدون توقف مصرف کنیم. در طول روز بهتر است دو وعده از قهوه استفاده نماییم و برای هر وعده هم یک ساشه از آن کفایت می کند. نحوه مصرف قهوه به شکل نوشیدنی است و چون این محصول از نوع فوری است می توانید خیلی راحت در هر زمان و موقعیتی آن را به بهترین شکل ممکن آماده کرده و میل نمایید.

روش های درمانی زگیل تناسلی

تا به امروز انواعی از روش های درمانی برای زدودن زگیل ها و توده های خوشه ای زگیل تناسلی روی کار آمده اند که البته ناگفته نماند هیچکدام از این روش ها دخالتی در بیرون راندن ویروس HPV از بدن بیمار برای همیشه نداشته و تنها به رفع کامل آثار ناشی از زگیل تناسلی بر روی بدن بیمار کمک کرده اند. کرایو تراپی یکی از این روش های مدرن است که پزشکان به کمک دستگاه نیتروژن مایع را به عمق ریشه های پاپیلوم ایجاد شده نفوذ داده و در طی چند جلسه ده تا بیست دقیقه ای روند خشکاندن زگیل تناسلی را فراهم می نمایند.

درمان زگیل تناسلی با لیزر نیز از دیگر روش های رایج و مدرنی است که در حال حاضر بسیاری از بیماران مبتلا به زگیل تناسلی برای رفع بیماری خود به آن رجوع می کنند. لیزر درمانی زگیل تناسلی نیز به صورت سرپایی در کلینیک های درمانی و توسظ پزشکان صورت می گیرد و از طریق دستگاه لیزر و سرتماسی آن اشعه ی فروسرخ به عمق ریشه یا ریشه های زگیل یا توده ی ایجاد شده تابانده شده و با سوزاندن آن به رفع ضایعه کمک می شود.

گانودرما و زگیل تناسلی

امروزه به جز تمامی روش های کلینیکی رایج برای رفع آثار بدخیم و ناخوشایند زگیل تناسلی که البته هیچ کمکی به از بین رفتن ویروس پاپیلومای انسانی از بدن بیمار نمی کنند ، روش های درمانی با گیاهان و قارچ های دارویی خوراکی نیز روی کار آمده است که برگرفته از طب شرقی و سنتی مشرق زمین می باشد. گانودرما ماسالا یکی از انواع قارچ های درمانگر برای بیماری عفونی زگیل تناسلی است که درصورت مصرف آن در طی یک دوره ی درمانی دو تا شش ماهه فرد را به بهبودی و رهایی کامل از ویروس HPV می رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان قطعی زگیل تناسلی با قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان قطعی زگیل تناسلی با قارچ گانودرما"، کلیک کنید.