درگیری خشونت آمیز فرزندان آلن دلون درخانه پدری

درگیری خشونت آمیز فرزندان آلن دلون درخانه پدری

آفتاب نیوز :

خانواده «آن دلون» ستاره بزرگ سال های گذشته سینمای فرانسه همچنان از هم پاشیده است و اخیرا نیز شبکه تلویزیونی خبری «CNews» فرانسه خبر داده که انوشکا دلون و برادرش آلن فابین بر سر موضوعی مشاجره خشونت آمیزی داشته اند.

گفته می شود «آلن فابین» تصمیم گرفته وسایل خواهرش را که در ساختمانی از املاک پدرشان در منطقه دوچی فرانسه قرار داشت، بدون اطلاع قبلی او جا به جا کند و دختر آلن دلون پس از اطلاع از این خبر، دچار خشم دیوانه واری می شود و سپس بلافاصله به محل رفته که در آنجا مشاجره شدیدی بین او و آلن فابین درمی گیرد.

این درگیری به قدری خشونت آمیز بوده که ماموران امنیتی ویژه آلن دلون مجبور به مداخله شده اند.

در چند وقت اخیر دعوای شدیدی بین فرزندان آلن دلون در معرض دید عموم قرار گرفت که به قول پسر کوچکش همه نشانه های بارز یک تراژدی شکسپیر را دارد و صحنه نمایش آن خانه وسیع 300 هکتاری در منطقه دوچی لوآر واقع در جنوب پاریس است که زادگاه این ستاره سینمای فرانسه است.

دعوای واقعی بر سر ارثیه 245 میلیون یورویی (بیش از 268 میلیون دلار) دلون است که رقابتی تلخ را در میان خواهر و برادران برای جلب توجه پدرشان به راه انداخته است و بویژه آنوشکا دختر دلون و آلن فابین پسر او اختلافات شدیدی در مورد درمان و شرایط زندگی پدر بیمارشان دارند.

آلن دلون که بازی در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار سینمایی را در کارنامه دارد، اولین بار در سال 1960 و زمانی که 25 سال داشت با بازی در فیلم «ظهر بنفش» توسط «رنه کلمنت» کارگردان فیلم کشف شد.

بسیاری از فیلم ها با بازی «آلن دلون» تبدیل به کلاسیک های سینما شدند و وی در طول دوران حرفه ای خود با کارگردانان نامداری، چون «آنتونیونی»، «ویسکونتی»، «ملویل» و «گدار» همکاری کرد و در کنار بازیگران بزرگی، چون «ژن گابن»، «عمر شریف»، «لینو ونتورا»، «کلودیو کاردیناله»، «مونیکا ویتی» و… مقابل دوربین رفت.

دلون نخستین بار در سال 1961 با فیلم «لذت زندگی» قدم به جشنواره کن گذاشت و سپس با فیلم های «خسوف» (1962)، «یوزپلنگ» (1963) و «آقای کلین» (1976) حضور در جشنواره کن را تجربه کرد و در سال 2019 جایزه نخل افتخاری کن را دریافت کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری خشونت آمیز فرزندان آلن دلون درخانه پدری" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری خشونت آمیز فرزندان آلن دلون درخانه پدری"، کلیک کنید.