زخمی شدن 2 سرباز صهیونیست توسط تک تیراندازهای گردان های القسام

زخمی شدن 2 سرباز صهیونیست توسط تک تیراندازهای گردان های القسام

گردان های القسام اعلام کرد 2 سرباز اسراییلی توسط تک تیراندازهای این گردان در شمال نوار غزه هدف قرار گرفته شدند.

به گزارش ووکس، گردان های القسام با صدور بیانیه ای اعلام کرد: 2 سرباز اسراییلی توسط تک تیراندازهای ما به طور مستقیم در اطراف میدان «الشیخ زاید» واقع در شمال نوار غزه هدف قرار گرفته شدند.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، منابع خبری اعلام کردند که «عبدالقادر السرحی» کودک 13 ساله فلسطینی در نتیجه گرسنگی و محاصره در بیمارستان «شهداء الاقصی» واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه به شهادت رسید.

منابع پزشکی اعلام کردند آمار شهدا درنتیجه سوء تغذیه و گرسنگی و قحطی در نوار غزه به 37 تن رسیده و تلفات اعلام شده منعکس کننده آمار مربوط به بیمارستان ها است و ده ها نفر در سکوت درنتیجه قحطی جان خود را از دست می دهند و نمی توانند خود را به بیمارستان ها برسانند.

دفتر رسانه ای دولتی غزه نیز اعلام کرد: به قحطی واقعی در شمال نوار غزه نزدیک می شویم.

در همین راستا، نیروهای رژیم صهیونیستی در جبالیا مرتکب جنایت هایی شدند و کادرهای امدادرسان به بیرون کشیدن پیکر شهدا از زیر آوارها ادامه می دهند.

وضعیت انسانی در شمال غزه در حال بدتر شدن است و پس از هدف قرار دادن مراکز آوارگان، آنها بدون سرپناه شدند.

منابع خبری از شهادت بیش از 70 تن طی 24 ساعت اخیر خبر دادند.

منابع اعلام کردند: ما در حال نزدیک شدن به قحطی واقعی در شمال نوار غزه هستیم و مردم نمی توانند چیزی برای امرار معاش پیدا کنند. هرگونه توافقی که شامل باز کردن تمام گذرگاه های نوار غزه نباشد ناقص است و فاجعه و بحران ساکنان این باریکه را وخیم تر می کند و هیچ جایگزینی برای باز کردن تمام گذرگاه های نوار غزه و ورود دست کم 1000 کامیون حامل کمک در روز وجود ندارد.

منابع خبری همچنین از شهادت «علا الدحدوح» خبرنگار فلسطینی درپی هدف قرار دادن منزل وی در خیابان «الجلاء» در شهر غزه خبر دادند.

توپخانه رژیم اشغالگر نیز در حال شلیک به سمت مناطق شمال «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه است.

پایان خبر ووکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زخمی شدن 2 سرباز صهیونیست توسط تک تیراندازهای گردان های القسام" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زخمی شدن 2 سرباز صهیونیست توسط تک تیراندازهای گردان های القسام"، کلیک کنید.