زکات فطریه مردم ایلام باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات استان جمع آوری شود

زکات فطریه مردم ایلام باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات استان جمع آوری شود

ووکس/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و دبیر شورای زکات استان گفت: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده جمع آوری زکات فطریه مردم استان صرفاً باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات استان و هماهنگی با این شورا صورت گیرد.

«ناصر مرادی پویانی» در نشست هماهنگی جمع آوری زکات فطریه مردم استان اظهار کرد: امسال صندوق های جمع آوری زکات از طریق شورای زکات و با آرم مخصوص زکات طراحی و به تعداد کافی در اختیار دستگاه ها و موسسات دارای مجوز جمع آوری زکات فطریه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 5 میلیارد تومان زکات فطریه مردم نیکوکار و روزه دار استان جمع آوری شد، تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال این رقم به حدود 6 میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه به برنامه های شورای زکات استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه توسعه فرهنگ زکات به تلاش جمعی اعضای ستاد زکات بستگی دارد انتظار ما این است اعضای شورای زکات استان و شهرستان ها همکاری و مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

پایان خبر ووکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زکات فطریه مردم ایلام باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات استان جمع آوری شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زکات فطریه مردم ایلام باید با مجوز دبیرخانه شورای زکات استان جمع آوری شود"، کلیک کنید.