شبکه سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی دارد

شبکه سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی دارد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: همگان از جایگاه ارزشی و بنیادی بانوان در جامعه آگاه بوده و می دانند شبکه سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ووکس، کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در ششمین جلسه شورای راهبری این دانشگاه اظهار کرد: همگان از جایگاه ارزشی و بنیادی بانوان در جامعه آگاه بوده و می دانند که نقش زنان در همه زمینه ها برای دستیابی به توسعه پایدار تا چه اندازه مهم و اساسی بوده؛ یکی از اساسی ترین این مولفه ها در جوامع مساله فرهنگ و تربیت نسل آینده برای رسیدن به شاخص های موفقیت و تعالی است.

وی با بیان اینکه بانوان موثرترین عامل تربیت و نگاهبان سلامت روحی، روانی و جسمانی فرد و جامعه می باشند، اضافه کرد: این نقش ها برای بانوان در عرصه علمی و آموزشی برجسته تر و نمایان تر است و شبکه سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی به همراه دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انتصاب مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر، این انتصاب را نشان از توانمندی و شایستگی بانوان دانست و گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در عرصه حمایت و همراهی برنامه های حوزه بانوان بیش از پیش اعلام آمادگی می کند و برای دستیابی به اهداف ارزشمند، علمی و کارآمد حوزه بانوان بستر لازم را مهیا خواهد کرد.

نرماشیری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به عنوان مسیله مهم و قابل توجه برشمرد و عنوان کرد: یکی از عرصه های مهم برای به منصه ظهور رساندن توانمندی و تاثیرگذاری بانوان در جامعه، عرصه انتخابات است و امیدواریم بانوان بزرگ سرزمین مان، مانند همیشه بار دیگر در این عرصه خوش بدرخشند.

به گزارش ووکس، در بخشی از این جلسه کارگروه هایی با عنوان کارگروه علمی، پشتیبانی، فرهنگی، مهارتی و رسانه در حوزه شبکه سازی بانوان راه اندازی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شبکه سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شبکه سازی در حوزه بانوان همواره نتایج اثربخشی دارد"، کلیک کنید.