صنعت توریسم و صنایع دستی قزوین توسعه می یابد

صنعت توریسم و صنایع دستی قزوین توسعه می یابد

به گزارش خبرگزاری ووکس از قزوین؛ «مهدی حاجی خانی» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین اظهارکرد: تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین و دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه صنعت توریسم وصنایع دستی استان قزوین منعقد گردید.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های آموزشی، گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و صنعتی و بهره مندی از توانمندی های طرفین به امضاء رسیده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین تصریح کرد: افزایش بهره وری و اشتغال پایدار در حوزه های کاری مرتبط با صنعت توریسم و صنایع دستی، توسعه و تعمیق ارتباط طرفین، افزایش سطح توانمندی جامعه هدف و همکاری و تعامل موثر در خصوص کلیه محورهای تفاهم نامه از قبیل گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی و صنعتی  و ارتقاء جایگاه آموزش های عالی علمی کاربردی در کشور را می توان از دیگر اهداف این تفاهم نامه برشمرد.

حاجی خانی اظهار امیدواری کرد: امضاء این تفاهم نامه به شناسایی و معرفی ایده های نوین، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، کسب مهارت و صدور گواهینامه های مرتبط با تفاهم نامه و آموزش درجهت اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان منجر خواهد شد.

وی در خاتمه بیان کرد: سازمان همیاری  با استفاده از توان تخصصی، ارتباط با بخش ها و حوزه های مختلف و امکانات موجود، تمام تلاش خود را در زمینه عملی شدن اهداف این تفاهم نامه به کار خواهد بست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صنعت توریسم و صنایع دستی قزوین توسعه می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صنعت توریسم و صنایع دستی قزوین توسعه می یابد"، کلیک کنید.