فضای مجازی فرصتی برای انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

فضای مجازی فرصتی برای انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است - خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ووکس، سردار سعید کوشکی جهرمی ظهر سه شنبه در آئین پایانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان فارس که با حضور سید محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، فعالان فضای مجازی فارس و برگزیدگان این جشنواره در سالن شهید سلیمانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های فارس برگزار شد ابتدا بیان کرد: زمانی فرهنگ ایثار و شهادت فقط برای مردم سرزمین ما یک فرهنگ و ارزش بود اما اکنون این فرهنگ برای جوانان جهان اسلام نیز به یک مطالبه باارزش تبدیل شده و از تجربه ما استفاده می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه امروز خواه و ناخواه فضای مجازی به بخشی از سبک زندگی همه مردم تبدیل شده و روزانه در معرض بمباران اخبار و محتوا در فضای مجازی هستیم گفت: همه نیز در پی حاکم شدن بر این فضا و ترویج فرهنگ مطلوب خود هستند.

سردار کوشکی با بیان اینکه تولید محتوا در فضای مجازی بر اقشار مختلف اثر می‌گذارد و امروز همه ما در یک جنگ به سر می‌بریم گفت: تلفن همراه ابزار و سلاح این جنگ است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه باید تجارب دفاع مقدس به نسل امروز منتقل شود گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب دفاع مقدس از نظر تولید محتوا و آموزه‌های فرهنگی برای دو قرن آینده ما کفایت می‌کند و باید از فضای مجازی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود زیرا دشمن از تغییر نظام ما ناامید و سرخورده شده و به دنبال تهی کردن نظام ما از محتوا، اصول و ارزش‌ها به کمک فضای سایبری است.

وی در پایان گفت: فضای مجازی در عین اینکه یک تهدید برای ما به شمار می‌رود فرصتی عالی برای انتقال فرهنگ و ارزشهای متعالی ما از جمله فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فضای مجازی فرصتی برای انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فضای مجازی فرصتی برای انتقال فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت است – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.