فوم شانه تخم مرغی چیست و از کجا میشه خرید

فوم شانه تخم مرغی چیست

     در جهان امروزی با وجود ازدیاد جمعیت در فضاهای کوچک شهری، آپارتمان ها، سالن های سخنرانی، اتاق های شنوایی سنجی، کتابخانه ها و … برای آنکه بتوان از شلوغی ها و اصوات مزاحم دور بود متدهای جدیدی ابداع شده است. این راهکارها و متدها هر کدام می توانند به راحتی اصوات مزاحم را از ذهن افراد دور کنند و در قبال آن آرامشی را برای آنها ایجاد نمایند. استفاده از این روش ها باعث می شود تا مردم راحت تر با این شلوغی و سرو صدا کنار بیایند و حتی استودیوهایی که به فضایی آرام و بدون صدا نیاز دارند، در اوج شلوغی در شهرهای بزرگ ایجاد گردند.

فوم شانه تخم مرغی چیست و از کجا میشه خرید

به زبان ساده :

به طور کلی میتوانید برای بهینه سازی استودیو ،  دو مقوله ی ” آکوستیک ” و  ” عایق صوتی ” ر ا مورد بررسی قرار دهید .

فرایند ” آکوستیک ”  بیشتر از هر چیزی بر روی کنترل بازگشت صدا و حذف هوم های اضافی ، در محیط تمرکز دارد . طبیعتا در یک مکان آکوستیک شده ، میتوانید به مراتب میکس بهتری را نسبت به زمانی که در یک اتاق غیر آکوستیک کار میکنید انجام دهید .

مقوله ی  ” عایق صدا ” تاثیر مستقیمی در جلوگیری از عبور فرکانس ها  از سمت دیوار ، در یا پنجره دارد . اگر استودیوی خود را از لحاظ صوتی به خوبی عایق کرده باشید . میتوانید بدون نگرانی از ضبط شدن سر و صداهای ناخواسته در اطراف ساختمان . یا حتی نگران بودن نسبت به ایجاد مزاحمت برای همسایه ها ، به راحتی به کارتان  ادامه دهید …

برای درمان دقیق هر کدام از موارد ذکر شده ، تجهیزات و لوازم مختلفی مورد نیاز است .
به طور مثال اگر بخواهید یک استودیوی موسیقی را برای شروع کار بهینه کنید میتوانید :

– برای جلوگیری از عبور صدا به بیرون و بر عکس : از پشم سنگ یا یونولیت استفاده کنید
( البته فقط در قسمتهایی که ممکن است بیشتر صدا را عبور دهد . مثل در اتاق یا شیشه ی موجود در بالای چهارچوب )

– برای پوشش سطح عایق شده : از فوم شانه تخم مرغی استفاده کنید
( با توجه به اینکه متریال های عایق صوتی معمولا از طراحی و ظاهر زیبایی برخوردار نیستند جهت زیبایی بخشیدن به طور یک پارچه و عملکرد بهتر آکوستیکی ، میتوانید به طور کامل سطح عایق شده را با فوم شانه تخم مرغی یا هرمی پوشش دهید )

– برای کنترل فرکانسهای میانی ( mid ) : از پنلهای جاذب فلکسی یا ام-دی استفاده کنید
( نیازی نیست سرتاسر دیوار را با فوم های آکوستیکی بپوشانید ، کافیست با توجه به قرار گرفتن جای اسپیکرها یا منبع صوتی آنها را با فاصله های معین ، بر روی دیوار های کناری و حتی سقف نصب کنید . توجه داشته باشید که در هر مرحله سلیقه و خلاقیت در کار میتواند به زیبایی محیط  کارتان بیفزاید )

فوم شانه تخم مرغی چیست و از کجا میشه خرید

– برای کنترل برگشت صدای تولید شده از اسپیکر : از پنل های دیفیوزر استفاده کنید
( دیفیوزر ها عمل شکست فرکانس ها را به خوبی انجام میدهند ، پس بهتر است بر روی دیوار مقابل اسپیکر ها ” دقیقا دیواری که پشت سر شما قرار دارد ، حداقل دو عدد دیفیوزر ” ترجیحا چوبی ” نصب شود )

ذکر این نکته ضروری است که :

شرایط مکان های مختلف کاملا با هم متفاوت میباشند و موارد اشاره شده صرفا جهت ایجاد پیش زمینه ی ذهنی نسبتا کلی در مورد نحوه ی رفتار با آکوستیک یا عایق صوتی محیط کار بوده . بنابراین بهتر است برای اجرا و بازخورد دقیق تر عمل آکوستیک ، هدف خود را با کارشناسان مربوطه در میان گذاشته و پس از ارایه ی ویدیو یا تصویر از مکان مورد نظرتان از مشاوره ی دقیق و تخصصی  بهتره مند شوید .

خرید فوم شانه تخم مرغی

  فوم های شانه تخم مرغی که در ابعاد و ضخامت های مختلف در بازار عرضه می شوند دارای کیفیت های متفاوتی می باشند که در فروشگاه های معمولی صوتی و تصویری عرضه نمی شوند بلکه در فروشگاه های معتبر و خاص می توانید آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. یکی از مراکزی که می توانید براحتی و بصورت آنلاین به خرید قیمت فوم گرمایش از کف بپردازید سایت ما می باشد. در این فروشگاه فوم های شانه تخم مرغی مختلف با کیفیت بسیار بالا با توجه به اهدافی که مد نظر شما هست عرضه شده است. این فوم های شانه تخم مرغی با کاهش طنین های محیطی ناخواسته و کنترل صدای درون اتاق با ماهیتی ابر گونه و با برش طرح شانه تخم مرغی فضای شما را می تواند از بازگشت های بی مورد صدا حفظ کند.

برای اطلاع از شرایط خرید قیمت فوم گرمایش از کف در سال  1403می توانید با شماره  09128354940 و 09122801103 تماس بگیرید .
 یا لیست اقلام مورد درخواست خود را از طریق یا به شماره ارسال کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فوم شانه تخم مرغی چیست و از کجا میشه خرید" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فوم شانه تخم مرغی چیست و از کجا میشه خرید"، کلیک کنید.