قطر پاسخ مثبت حماس و آمادگی نتانیاهو برای توقف جنگ را دریافت کرد

«نیویورک تایمز»:

قطر پاسخ مثبت حماس و آمادگی نتانیاهو برای توقف جنگ را دریافت کرد

یک روزنامه آمریکایی نوشت: قطر پاسخ اولیه و مثبتی را از حماس درباره پیشنهاد رئیس‌جمهور آمریکا دریافت کرده و نخست وزیر تل آویو نیز برای متوقف کردن جنگ ابراز تمایل کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری ووکس، یک رسانه معتبر آمریکایی گزارش داد که قطر اصلاحات جدید طرح پیشنهادی آمریکا برای توافق آتش بس و تبادل اسرا را به جنبش مقاومت اسلامی حماس تحویل داده است.

بر پایه این گزارش، نشریه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از یک مقام مطلع قطری نوشت که دوحه پاسخ مثبتی از حماس درباره پیشنهاد آتش‌بس جو بایدن دریافت کرده است.

نیویورک تایمز همچنین نوشت که بنیامین نتانیاهو در گفت‌وگو با برخی نمایندگان کنست درباره توقف جنگ ابراز تمایل کرده است.

در خبری مرتبط، کانال عبری «کان» به نقل از منابعی فاش ساخت که حماس شرط جدیدی را به مذاکرات اضافه کرده و آن خروج ارتش اشغالگران از محور مرزی فیلادلفیا در مرز مشترک فلسطین و مصر است.

پیش از این، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به شبکه الجزیره مباشر تأیید کرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پاسخ خود به بسته پیشنهادی آتش‌بس و تبادل اسرا را از طریق کشورهای واسطه در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است.

گفتنی است ساعاتی پیش نیز جنبش مقاومت حماس بامداد پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش طی ساعات گذشته با مقامات ترکیه‌ای، قطری و مصری درباره راه پایان جنگ غزه گفت‌وگو کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطر پاسخ مثبت حماس و آمادگی نتانیاهو برای توقف جنگ را دریافت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطر پاسخ مثبت حماس و آمادگی نتانیاهو برای توقف جنگ را دریافت کرد"، کلیک کنید.