وزیر کشور: نظام در اوج عزت و اقتدار است

وزیر کشور: نظام در اوج عزت و اقتدار است

ووکس/بوشهر وزیر کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

احمد وحیدی عصر یکشنبه، 15 بهمن در آیین افتتاح و عملیات اجرایی طرح های دهه فجر عسلویه در سالن چند منظوره بیدخون گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

 به گزارش ووکس به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر وی افزود: دشمنان به دنبال زمین زدن نظام اسلامی بودند اما امروز شاهد شکست دشمنان هستیم.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: افتتاح و کلنگ زنی 147 هزار میلیارد تومان در استان بوشهر نشان دهنده این است که کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی است و دشمنان ناکام شده اند.

 وحیدی بر لزوم کاهش آلایندگی پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: مردم عسلویه نیازمند توجه ویژه تری هستند و استاندار بوشهر در این مسیر اهتمام جدی دارد.

وی به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و یادآور شد: لازمه یک ایران قوی، مجلس قوی و لازمه مجلس قوی نیز یک انتخابات باشکوه با مشارکت بالای مردم است. وزیر کشور ابراز داشت: وزارت کشور آمادگی کاملی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را دارد.

وحیدی افزود: نسبت به امام و شهدا باید دین خود را ادا کنیم و با حضور پرشور در انتخابات، این مهم محقق می شود.

 پایان خبر ووکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور: نظام در اوج عزت و اقتدار است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور: نظام در اوج عزت و اقتدار است"، کلیک کنید.