وسیله رفت و آمد مردم به نمازجمعه دیر فراهم شود – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

وسیله رفت و آمد مردم به نمازجمعه دیر فراهم شود - خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ووکس، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیر در رابطه با جایگاه نمازجمعه و نقش آفرینی آن در ابعاد مختلف، اظهار داشت: مواضع نظام و رهبری و مسائل و مشکلات مردم و اقدامات مسئولین از سخنگاه نمازجمعه بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه مصلاها مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند، افزود: مصلاها کارکردهای زیادی دارند و می‌توان بهره‌برداری‌های مختلفی از آنها کرد همان طور که اخیراً در مصلای شهدای محراب دیر کنکور سراسری و امتحانات نهایی دانش‌آموزان برگزار شد.

حسینی گفت: نمازجمعه یک واجب استثنایی است و اگر با حضور باشکوه نمازگزاران برگزار شود، می‌تواند تأثیرات زیادی داشته باشد.

وی عنوان کرد: نمازجمعه یک منصب حاکمیتی است و باید توسط حاکمان صالح ترویج و دسترسی مردم به آن آسان شود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه نبود وسیله رفت و آمد به نمازجمعه بویژه در تابستان حضور نمازگزاران در مصلا را با مشکل مواجه کرده است، بیان کرد: از طرفی وسایل سرمایشی مصلا مشکلاتی دارد که باید برطرف شود.

وی افزود: حضور مدیران در نمازجمعه و ارتباط چهره به چهره با مردم می‌تواند عامل جذب دیگران به نمازجمعه باشد و از طرفی مردم می‌توانند مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

حسینی با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید بیان کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بدون حاشیه و به خوبی برگزار و چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت محقق شد.

وی ابراز کرد: مدیران تا زمانی که در مسئولیتی قرار دارند، با همین دلگرمی و روحیه تا آخرین دقیقه به مردم خدمت کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وسیله رفت و آمد مردم به نمازجمعه دیر فراهم شود – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وسیله رفت و آمد مردم به نمازجمعه دیر فراهم شود – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.