پیش بینی های سازمان تجارت جهانی نادرست از آب درآمد

پیش بینی های سازمان تجارت جهانی نادرست از آب درآمد

آفتاب نیوز :

انگوزی اوکونجو ایویلا، مدیر کل سازمان تجارت جهانی اظهار کرد که ما باید سیستم تجاری چندجانبه را بازسازی و اصلاح کنیم، آن را برای هدف مناسب کنیم، اما آن را بدیهی ندانیم. او افزود که سیستم تجارت جهانی به شدت تحت فشار است.

اوکونجو ایویلا گفت که تقاضا در اکثر اقتصاد های بزرگ، به جز ایالات متحده و هند کند است. در همین حال، جنگ ها و مشکلات مربوط به آب وهوا مانند خشکسالی که حمل ونقل از طریق کانال پاناما را کند می کند، به عرضه ضربه می زند. رییس سازمان تجارت جهانی در چشم انداز اقتصادی اظهار کرد که ریسک ها در جهت نزولی هستند.

او گفت که حجم تجارت کالا برای سال 2023 احتمالاً کمتر از پیش بینی سازمان تجارت جهانی برای رشد 0.8 درصدی در ماه اکتبر است و افزود که پیش بینی رشد 3.3 درصدی در سال جاری و قبل از جنگ رژیم صهیونیستی و غزه نیز ممکن است خیلی خوش بینانه باشد. سازمان تجارت جهانی در حال کار بر روی به روزرسانی پیش بینی های خود است.

طبق گزارش بلومبرگ، سازمان تجارت جهانی در سال های اخیر به دلیل رقابت ژیوپلیتیکی بین ایالات متحده و چین، دو قدرت اقتصادی بزرگ جهان که بر سر مسایلی از جمله فناوری نیمه هادی ها با هم درگیر شده اند، تضعیف شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی های سازمان تجارت جهانی نادرست از آب درآمد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی های سازمان تجارت جهانی نادرست از آب درآمد"، کلیک کنید.