آموزش و پرورش به مساله مبارزه با مواد مخدر ورود کند

آموزش و پرورش به مساله مبارزه با مواد مخدر ورود کند

ووکس/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان بر نقش آموزش و پرورش در پیشگیری از ترویج مصرف مواد مخدر در میان نوجوانان تاکید کرد و گفت: پایین آمدن سن مصرف مواد مخدر زنگ خطر برای هر جامعه است و اولین نهادی که باید به صورت جدی به این مساله ورود کند، آموزش و پرورش است.

صادق جعفری چگنی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که امروز (23 بهمن ماه) در دادگستری کل خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در راستای سیاست های مقابله ای با ترویج مصرف مواد مخدر و مبارزه با فروشندگان و توزیع کنندگان، نیاز به برنامه های جامع و همکاری همه نهادها و ادارات بوده که بخش مهمی از آن به عهده آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سایر مجامع آموزشی و فرهنگی است.

به گزارش ووکس به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: عواقب مصرف مواد مخدر و روان گردان باید به درستی برای نوجوانان و خانواده های آنان تبیین و آموزش داده شود.

جعفری چگنی همچنین بر تهیه بانک جامع متهمان و محکومان مرتبط با جرایم مواد مخدر و رصد افراد سابقه دار در جامعه، تاکید کرد و گفت: نوجوانان و جوانان، سرمایه های اجتماعی و آینده ساز جامعه هستند و حفاظت از آنان در توسعه پایدار جامعه نقش مهم و بسزایی دارد.

پایان خبر ووکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش و پرورش به مساله مبارزه با مواد مخدر ورود کند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش و پرورش به مساله مبارزه با مواد مخدر ورود کند"، کلیک کنید.