قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید

قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید

ووکس/همدان رییس دادگاه عمومی بخش خزل نهاوند گفت: ، علیه افرادی که ترک فعل کرده اند، اعلام جرم می کنیم.

رضایی چهارشنبه 2 اسفند در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند که برای بررسی حوادث منجر به فوت در محور فیروزان نهاوند با حضور فرمانده پلیس راه استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: دو متر بلوک بندی می کنیم، 10 نفر مسیولان جمع می شود، قیچی افتتاح را می گیریم و افتتاح می کنیم بعد یادمان می آید جزییات و کیفیت را بررسی کنیم.

وی افزود: می گویند تابلوها به سرقت می رود، تابلو نمی زنیم، چرا تابلوها را با کیفیتی که قابل سرقت نباشد، نمی سازیم؟ چرا کار نمایشی انجام می گیرد؟ چرا مسیری که تکمیل نشده افتتاح می شود؟ و با کار نمایشی حوادث را بر مردم تحمیل می کنیم؟

رییس دادگاه عمومی بخش خزل ادامه داد: اگر چه همه این خدمات وظایف مسیولان نسبت به مردم است اما نباید کاری که از ایمنی و استاندارد آن مطمین نیستیم را افتتاح کنیم.

وی اضافه کرد: برخی رسانه ها فقط انتقاد کردند اما برای فرهنگسازی چه اقدامی کردند، آیا مردم را آگاه کردند؟

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند نیز در ادامه گفت: پروژه ناقص بود از جمله پروژه گردنه برزول، محور فیروزان و ما هم موافق برخی افتتاحیه ها نبودیم اما اجازه ندادند! 

زمانی، مدیرعامل شرکت زیر ساخت و توسعه راه های استان همدان هم در جلسه گفت: پروژه محور فیروزان- نهاوند از محل ماده 56 اعتبار داشته که بنا به دلایلی مدیرعامل بانک مرکزی مانع ادامه اعتبارات شده است، اگر چه نماینده برای رفع موانع موجود اعتباری تلاش های بسیاری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هم تا 15 اسفند بنا به مصوبه شورای ترافیک نسبت به ایمن سازی محورهای نهاوند با نصب سرعت کاه، تابلوهای ایمنی و… با توجه به رسیدن تعطیلات نوروز اقدام خواهد شد.

پایان خبر ووکس 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیچی افتتاح را برای کار نمایشی به دست نگیرید"، کلیک کنید.