امکان صدور پروانه کسب برای اتباع بیگانه وجود ندارد

امکان صدور پروانه کسب برای اتباع بیگانه وجود ندارد

ووکس/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد در خصوص صدور پروانه صنفی برای اتباع بیگانه گفت: به دلیل عدم دسترسی درگاه ملی به اطلاعات اتباع و عکس آن ها، امکان ثبت درخواست و صدور پروانه کسب برای این افراد فعلاً وجود ندارد.

هادی مخملی در گفت وگو با ووکس با بیان اینکه کل اعضاء پروانه دار در مشهد تعداد 281 هزار و 389 مورد هستند، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات کمیسیون تنظیم بازار و طبق مکاتبات انجام شده با اتحادیه های صنفی تحت پوشش اتاق اصناف و همچنین تمهیدات اندیشیده شده پیرامون صدور مجوزهای الکترونیکی از طریق درگاه ملی مجوزها تاکنون 2749 واحد قدیمی جهت دریافت شناسه یکتا ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا اسفندماه 32 هزار و 56 فقره پروانه صنفی برای کسبه این شهر صادر شده است. دارندگان پروانه های کسب کاغذی تا پایان سال فرصت دارند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به صورت غیر حضوری و رایگان شناسه یکتا دریافت کنند.

مخملی در خصوص صدور پروانه صنفی برای اتباع بیگانه عنوان کرد: به دلیل عدم دسترسی درگاه ملی به اطلاعات اتباع و عکس آن ها، امکان ثبت درخواست و صدور پروانه کسب برای این افراد فعلاً وجود ندارد.

پایان خبر ووکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امکان صدور پروانه کسب برای اتباع بیگانه وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امکان صدور پروانه کسب برای اتباع بیگانه وجود ندارد"، کلیک کنید.