رییس جمهور آینده باید دین مدار، ولایی و انقلابی باشد – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ووکس، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری شامگاه چهارشنبه در نوزدهمین نشست تبیینی تولیت و پرسنل آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی الکاظم (ع) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد ابتدا با اشاره به در پیش بودن انتخابات 8 تیر بیان کرد: مردم باید در انتخاب رییس جمهور آینده دقت زیادی کنند و فردی در راس دولت قرار بگیرد که به معارف دینی، ارزش های انقلابی و نظام ولایی معتقد باشد.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) گفت: اگر جایی پیشرفت کرده ایم، موشکی ساخته و ماهواره ای پرتاب کرده ایم یا دستاورد علمی داشته ایم همه در پرتو این سه اصل بوده و هر جا رو به غرب و نظام سرمایه داری کرده ایم، شکست خورده ایم زیرا نظام غرب در پی منافع فردی است.

حجت الاسلام و المسلمین کلانتری، آیت الله رییسی را رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی دانست که در طول دوران رییس جمهوری خود اصالت انقلابی را زنده کرد و در نهایت نیز در حال خدمت به مردم که نوعی عبادت است به فیض شهادت نایل شد و در جوار امام رضا (ع) به خاک سپرده شد.

رییس جمهور آینده باید دین مدار، ولایی و انقلابی باشد

وی افزود: غرب گراها همه چیز را به اجازه دشمن مشروط کرده بودند اما در زمان آیت الله رییسی واکسیناسیون کرونا سرعت گرفت و کلاف تحریم ها باز شد و نفت صادر گشت و دولت توانست در همین فضا روزانه دو و نیم میلیون بشکه نفت بفروشد.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران بیان کرد: ماهیت انقلاب ما تکیه بر داشته های خودمان و قدرت اسلام و مردم بود اما عده ای در همین نظام معتقد بودند برای هر کاری باید به غرب برگردیم که این خلاف جهت انقلاب است.

مرثیه سرایی حاج سعید خایف پناه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی سعادت معاون موقوفات، نذورات و امور حقوقی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) در مدح و منقبت شهدای خدمت پایان بخش این مراسم معنوی بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور آینده باید دین مدار، ولایی و انقلابی باشد – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور آینده باید دین مدار، ولایی و انقلابی باشد – خبرگزاری ووکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.