اعمال محدودیت ترافیکی درچهارمحال و بختیاری

اعمال محدودیت ترافیکی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری ووکس استان چهارمحال و بختیاری ، سرهنگ ایرج حسین پور رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان افزود: به منظور تامین امنیت ترافیکی عزاداران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) درروزهای تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) محدودیتهای ترافیکی درشهرستانهای ۱۰ گانه استان اعمال می گرد.

به گفته وی :در شهر شهرکرد مرکز استان نظربه برگزاری مراسمات و حضور هیأت های مذهبی در هسته مرکزی شهر، طرح ترافیکی دراین محدوده بشرح ذیل اجرا می‌گردد:

۱_حدفاصل چهارراه دامپزشکی تا تقاطع خواجه نصیر، حافظ.
۲_میدان انقلاب تا میدان فردوسی.
۳_تقاطع مولوی ۱۲محرم تا تقاطع ۱۲محرم خواجه نصیر.
۴_تقاطع مولوی ولی عصر تا امام زادگان دو خاتون.
۵_تقاطع مولوی فردوسی تا چهارراه دروازه فارسان.

وی ادامه داد: اعمال محدویت ها درتاسوعای حسینی(ع) ازساعت۱۶:۰۰ودر عاشورای حسینی(ع) ازساعت۰۷:۰۰ اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: در راستای تسهیل ترافیک پیش رو مسیر های جایگزین بلوار شریعتی، بلوار خواجه نصیر و بلوار کاشانی خواهند بود.

به گفته وی: همشهریان محترم که منازل آنها در مجاورت محدوده طرح می باشد، نسبت به انتقال وسایل نقلیه خویش به مکان دیگر اقدام نمایند.

وی از هم استانی های گرامی خواستند : تا با خدمتگزاران خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعمال محدودیت ترافیکی درچهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعمال محدودیت ترافیکی درچهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.