امباپه بارسلونا را نمی ترساند

امباپه بارسلونا را نمی ترساند

به گزارش خبرگزاری ووکس؛ روبرت لواندوفسکی دومین فصل حضور خودش در بارسلونا را به پایان رساند. این فصل به اندازه اولین فصل مهاجم لهستانی در بارسا، برای این تیم موفقیت آمیز نبود. بارسلونا فصل را بدون جام به پایان رساند و لواندوفسکی هم آقای گل لالیگا نخواهد شد.

ریال مادرید در همین حال فصل بسیار خوبی را می گذراند و پس از قهرمانی در لالیگا، قرار است فینال لیگ قهرمانان اروپا را هم مقابل دورتموند بازی کند. به همه این ها، انتقال کیلیان ام باپه به سانتیاگو برنابیو در تابستان 2024 را هم اضافه کنید. روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا در مصاحبه جدیدش با موندو دپورتیوو در مورد این مسایل گفت:

مطمینم که فصل آینده هم در بارسلونا خواهم بود. احساس خوبی دارم و نسبت به سه یا چهار سال گذشته تفاوتی احساس نمی کنم. حداقل دو سال دیگر در این سطح خواهم بود.

ام باپه ما را نمی ترساند

کیلیان ام باپه به ریال مادرید؟ او ما را نمی ترساند. البته انتقال او هنوز رسمی نشده اما همه نشانه ها از انتقال او به ریال مادرید خبر می دهند. او بازیکن شگفت انگیزی است و اگر به آنجا برود، ریال تقویت می شود. اما ذهنیت ما می گوید که اگر کنار هم باشیم و با هم تلاش کنیم، می توانیم آنها را شکست دهیم.

فینال لیگ قهرمانان اروپا

در فینال لیگ قهرمانان اروپا از دورتموند حمایت می کنم. من در فینال ومبلی با دورتموند بازی کردم و همه خاطرات آن را در ذهن دارم. این قرار است آخرین بازی او و بازی میراث او باشد. ریال مادرید همیشه ریال مادرید است، با این حال گاهی اوقات اتفاقاتی رخ می دهد که تا به حال رخ نداده اند.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امباپه بارسلونا را نمی ترساند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امباپه بارسلونا را نمی ترساند"، کلیک کنید.